top of page
INFORMASJON TIL INDUSTRIEN
Vi har stor glede av å invitere legemiddelindustrien til deltakelse ved årets Onkologisk Forum.
I år skal konferansen arrangeres ved Quality Edvard Grieg Hotel i Bergen. Dette hotellet har noen av de beste fasilitetene for å arrangere en fin utstilling som er i tett tilknyttning til plenumssalen.
Konferansen er konseptgodkjent av LMI • Kvitteringsnummer: 61488
Bestilling av sponsorater, stand, annonser og materiale i konferansebag
Platinumsponsor - Kr 225 000,- eks. mva
30 m2 stand i godt eksponert område
• Firmalogo på forsiden av Onkologisk Forums websider og i programmet
• Medikamentannonsering i forbindelse med videoopptak av faggruppemøte (inntil 3 faggrupper) med synlighet i 1 år
• Synlig tilstedeværelse ved inntil 5 faggruppemøter med rollups
• Brosjyre i konferansenett
• Mulighet til å melde på inntil 10 deltakere (deltakeravgift betales separat)
LINK FOR BESTILLING AV PLATINIUM SPONSORAT
Gullsponsor - Kr 175 000,- eks. mva
20 m2 stand i godt eksponert område
• Firmalogo på Onkologisk Forums websider og programmet
• Medikamentannonsering på våre websider i forbindelse med videoopptak av faggruppemøte (1 faggruppe) med synlighet i 1 år
• Synlig tilstedeværelse ved 1 faggruppemøte med rollups
• Mulighet til å melde på inntil 7 deltakere (deltakeravgift betales separat)
LINK FOR BESTILLING AV GULL SPONSORAT
Øvrige utstillingsplasser
Pris pr. kvadratmeter: kr. 4.500,- eks. mva
Prisen inkluderer strøm og små bord/stoler. Det er kun tillat med 1 stand per firma. Dimensjon på stand utformes med bakgrunn i utstillingsarealer. Deltakeravgift betales separat. Merk at link for påmelding av deltager(e) kommer i bestillingsbekreftelsen (sjekk ev spam epost).
Det er begrenset antall stands innenfor følgende størrelser:
Stand 16 m2 - 72 000,- eks. mva (4 deltakere - deltakeravgift betales separat)
Link for bestilling av 16m2 stand
Stand 8 m2 - 36 000,- eks. mva (2 deltakere - deltakeravgift betales separat)
Link for bestilling av 8m2 stand
Stand 4 m2 - 18 000,- eks. mva (1 deltaker - deltakeravgift betales separat)
Link for bestilling av 4m2 stand
Frist for bestilling 1. oktober 2024
Bestilling av annonser i programmet
Pris pr. side: kr. 15.000,- eks. mva
Format: US Letter
Bredde 21,59 cm (+ tillegg 5 mm for utfallende)
Høyde 27,94 cm (+ tillegg 5 mm for utfallende)
Helsidesannonser leveres som høyoppløselig PDF fil og sendes til grafisk designer Per Marius Didriksen: pmdidriksen@gmail.com
Link for bestilling av annonse
Frist for bestilling 22. oktober 2024 • Frist for innsending av filer 27. oktober
Bestilling av brosjyremateriale i konferansenett
1 siders brosjyre kr 20 000,- eks. mva
2 siders brosjyre kr 30 000,- eks. mva
4 siders brosjyre kr 50 000,- eks. mva
Spørsmål vedrørende utstilling/annonser send e-post til: onkforum@gmail.com
Link til bestilling av brosjyremateriale
Frist for bestilling 22. oktober 2024 • Frist for innsending av filer 1. november
Faktura for stands og annonser vil bli sendt fra:
Onkologisk Forum
Pb. 63 Smestad
0309 Oslo
Org.nr: NO 916937415 MVA
Bankkonto: 1503.82.29610
IBAN: NO 5115038229610
BIC-kode: DNBANOKKXXX
Husk at PO-/bestillingsnummer må påføres når bestillingen sendes inn. Det er et stort problem at feil fakturainformasjon – og adresse oppgis ved bestilling. Vennligst ta kontakt med deres regnskapsansvarlig for å dobbeltsjekke at dere oppgir riktig informasjon. Onkologisk Forum har ikke anledning til å utstede nye fakturaer som følge av feil info. Vi forbeholder oss retten til å annullere slike bestillinger.
KONFERANSEDELTAKELSE
Deltakeravgift konferansen: kr. 7 000,- pr. pers
(inkluderer alle måltider)
Dette betales via lenken som sendes i forbindelse med bekreftelse av stand. Påmelding betales med kredittkortløsning. Ingen faktura.
Firmaer som ikke har stand eller annonser vil ikke kunne melde på konferansedeltakere.
Hotellbestilling
Påmeldte deltagere til Onkologisk Forum kan bestille hotellrom via lenke som sendes med bekreftelsen.
Hvis den stand dere ønsker er fulltegnet, vennligst ta kontakt med Moya Berli: onkforum@gmail.com
bottom of page