
INFORMASJON TIL INDUSTRIEN
Praktisk informasjon til utstillere
Informasjon om plassering av deres stand sendes ut i løpet av uke 44
For spørsmål ta kontakt med onkforum@gmail.com
Før utstilling:
Varer i forbindelse med konferanse skal sendes til hotellet med tidligst levering 3 virkedager før opprigg. Vi har begrenset kapasitet og mange arrangementer i forkant og etterkant.
Merkes godt med hvilken konferanse, firma, dato og kontaktperson hos dere.
Adresse for sending:
Clarion Hotel Trondheim
Brattørkaia 1
7010 Trondheim
Kjøl/frys: Hotellet har dessverre ikke mulighet til å lagre kjøle- og frysevarer.
Varer kan også sendes i forkant til vår samarbeidspartner B Iversen, som oppbevarer, frakter til hotellet til innrigg og returnerer i etterkant etter avtale. Kontakt: booking@biversen.no
De trenger følgende informasjon:
- Navn på konferanse/messe
- Dato for arrangementet
- Internasjonal frakt?
- Hvem betaler for tjenestene
- Når ønskes varer levert på Clarion
- Når ønskes varer hentet på Clarion for retur
Etter utstilling:
Det er muligheter for lagring i opptil 3 dager (ved ledig kapasitet og på forespørsel)
Dersom kolli skal hentes senere på hotellet, er det viktig at dette merkes godt. Side 2 i dette dokumentet kan fylles ut med riktig info å festes på hvert kolli.
Ved avtale med B Iversen vil kolli hentes rett etter nedrigg og returneres av dem.
NB! Kolli som ikke er hentet av dere eller transportfirmaet, etter 3 dager, vil returneres av vår transportpartner, B. Iversen Spedisjon AS og faktura sendes til deres firma direkte fra transportøren.
Kolli som ikke er merket med firmanavn eller har andre gjenkjennbare merker, vil bli sendt til miljøvennlig resirkulering.
Konferansen er konseptgodkjent av LMI • Kvitteringsnummer: 65614
Bestilling av stand er fulltegnet.
Bestilling av sponsorater, stand (fulltegnet), annonser og materiale i konferansebag
Platinumsponsor - Kr 225 000,- eks. mva (begrenset antall)
30 m2 stand i godt eksponert område
• Firmalogo på forsiden av Onkologisk Forums websider og i programmet
• Medikamentannonsering i forbindelse med videoopptak av faggruppemøte (inntil 3 faggrupper) med synlighet i 1 år
• Synlig tilstedeværelse ved inntil 5 faggruppemøter med rollups
• Brosjyre i konferansenett
• Mulighet til å melde på inntil 10 deltakere (deltakeravgift betales separat)
Gullsponsor - Kr 175 000,- eks. mva (begrenset antall)
20 m2 stand i godt eksponert område
• Firmalogo på Onkologisk Forums websider og programmet
• Medikamentannonsering på våre websider i forbindelse med videoopptak av faggruppemøte (1 faggruppe) med synlighet i 1 år
• Synlig tilstedeværelse ved 1 faggruppemøte med rollups
• Mulighet til å melde på inntil 7 deltakere (deltakeravgift betales separat)
Øvrige utstillingsplasser
Pris pr. kvadratmeter: kr. 4.500,- eks. mva
Prisen inkluderer strøm og små bord/stoler. Det er kun tillat med 1 stand per firma. Dimensjon på stand utformes med bakgrunn i utstillingsarealer. Deltakeravgift betales separat. Merk at link for påmelding av deltager(e) kommer i bestillingsbekreftelsen (sjekk ev spam epost).
Det er begrenset antall stands innenfor følgende størrelser:
Stand 16 m2 - 72 000,- eks. mva (4 deltakere - deltakeravgift betales separat)
Stand 8 m2 - 36 000,- eks. mva (2 deltakere - deltakeravgift betales separat)
Stand 4 m2 - 18 000,- eks. mva (1 deltaker - deltakeravgift betales separat)
Bestilling av annonser i programmet
Pris pr. side: kr. 15.000,- eks. mva
Frist for bestilling av annonser er fredag 7. november
Bestill her
Format:
Bredde 21,5 cm (+ tillegg 5 mm for utfallende)
Høyde 28 cm (+ tillegg 5 mm for utfallende)
Helsidesannonser leveres som høyoppløselig PDF fil og sendes til grafisk designer Vidar Petterson: vidar@petterson.no
Bestilling av brosjyremateriale i konferansenett
1 siders brosjyre kr 20 000,- eks. mva
2 siders brosjyre kr 30 000,- eks. mva
4 siders brosjyre kr 50 000,- eks. mva
Frist for bestilling av annonser er fredag 7. november
Bestill her
Faktura for stands og annonser vil bli sendt fra:
Onkologisk Forum
Pb. 63 Smestad
0309 Oslo
Org.nr: NO 916937415 MVA
Bankkonto: 1503.82.29610
IBAN: NO 5115038229610
BIC-kode: DNBANOKKXXX
OBS! Faktura genereres automatisk når du legger inn bestilling.
Hvis ditt selskap krever PO-/bestillingsnummer må dette påføres når bestillingen sendes inn. Det er et stort problem at feil fakturainformasjon – og adresse oppgis ved bestilling. Vennligst ta kontakt med deres regnskapsansvarlig for å dobbeltsjekke at dere oppgir riktig informasjon.
Onkologisk Forum har ikke anledning til å utstede nye fakturaer som følge av feil info. Vi forbeholder oss retten til å annullere slike bestillinger.
KONFERANSEDELTAKELSE
Deltakeravgift konferansen: kr. 7 000,- pr. pers
(inkluderer alle måltider)
Dette betales via lenken som sendes i forbindelse med bekreftelse av stand. Påmelding betales med kredittkortløsning. Ingen faktura.
Firmaer som ikke har stand eller annonser vil ikke kunne melde på konferansedeltakere.
Hotellbestilling
Påmeldte deltagere til Onkologisk Forum og de som skal bemanne stands kan bestille hotellrom via lenke som sendes med bekreftelse av deres bestilling
For spørsmål rundt din bestilling, vennligst ta kontakt med Moya Berli: onkforum@gmail.com

